Otázky a odpovědi

Jak služba Rentík.cz funguje?

Vyberete si zařízení k zapůjčení a zjistíte jeho dostupnost prostřednictvím poptávkového formuláře na webu. Po potvrzení dostupnosti a potvrzení zájmu o zápůjčku vám ho sami doručíme na zvolenou adresu. Po uplynutí doby zápůjčky zařízení vrátíte stejným způsobem.

Jak probíhá objednávka?

Stačí vyplnit jednoduchý formulář, zvolit vybavení, případné doplňkové služby, vybrat datum zápůjčky a čas doručení. Po odeslání vás kontaktujeme s potvrzením a detaily k platbě či předání. Zaslaná poptávka samozřejmě není nijak závazná.

Musím něco podepisovat?

Smluvní vztah vzniká až převzetím zařízení. Zákazník se seznámí s VOP při odeslání poptávky a potvrdí svůj souhlas zaškrtnutím. Při osobním převzetí podepisujete předávací protokol.

Co všechno potřebuji k zápůčce?

Pouze základní údaje – jméno, kontakt a adresu doručení. V případě, že do předávácího protokolu uvedete číslo OP, nebudeme po vás k zápůjčce vyžadovat vratnou kauci. Pokud číslo OP nechcete uvádět, je možné ho nahradit vratnou kaucí, jejíž výše se odvíjí od zapůjčeného zboží a vrací se v plné výši po řádném vrácení zapůjčené techniky. 

Je služba dostupná i nezletilým?

Bohužel ne. Vzhledem k nutnosti souhlasit při zápůjčce s VOP je službu možno poskytnou pouze osobám právně odpovědným. Pokud vám tedy ještě nebylo 18 let, je třeba aby za vás poptávku zaslal a vyřídil například zákonný zástupce.

Jak probíhá předání?

V rámci vámi zvoleného data zahájení zápůjčky a preferovaného času předání vám techniku osobně přivezeme, na místě vyzkoušíme a podepíšeme předávací protokol. V tu chvíli technika přechází do vašeho užívání a přebíráte za ni zodpovědnost.

Na konci zápůjční doby si zařízení na stejné adrese opět vyzvedneme a protokolem přebereme od vás zpět. 

Zkontrolujte si dostupnost rozvozu na své adrese ZDE.

Platí se vratná kauce?

Vratná kauce je vyžadována v konkrétních případech. Není však povinná.

Pokud zvolíte při doručení možnost uvést do předávacího protokolu své číslo OP, vratná kauce není vyžadována.

Pokud si nebudete přát své číslo OP uvádět, je vratná kauce automaticky vyžadována a její výše je závisla na druhu zapůjčené techniky.

Co když zařízení ztratím nebo poškodím?

V případě poškození nebo ztráty zákazník odpovídá za škodu a je povinen uhradit náklady na opravu nebo náhradu v plné výši.

Mohu zápůjčku zrušit?

Ano, bez storno poplatku až 48 hodin před zapůjčením. Pozdější zrušení může být zpoplatněno až do výše sjednaného zápůjčného.

Kde všude mohu vybavení využít?

Naše zařízení je ideální pro víkendové akce, výlety, dovolené, svatby, firemní večírky nebo rodinné oslavy. Využití je zcela na vás.

Co když zařízení potřebuji déle, než bylo sjednáno?

Kontaktujte nás co nejdříve. Pokud je zařízení k dispozici, lze zápůjčku prodloužit. Při nevrácení bez domluvy účtujeme smluvní pokutu.

Půjčuji si techniku na kalendářní den nebo 24h?

Cena služby je počítána za každých 24h zápůjčky. Pokud tedy v rámci poptávky budete chtít půjčit techniku na jeden den například od středy ráno, tak doba vrácení je po 24h ve čtvrtek ráno.

V případě vrácení zapůjčené techniky na přání zákazníka dříve než po uplynutí 24h je účtovaná cena stejná jako za plných 24h. 

Pokud si budete přát naopak zapůjčení o pár hodin prodloužit, lze individálně dohodnout PŘEDEM za poměrnou část zápůjční ceny.

Pronajměte si jen to, co opravdu potřebujete – bez vysokých investic, bez složité údržby.

Rentík.cz ©
Všechna práva vyhrazena 2025